Spring Gala 🌸

– For English see below –

Betreed de bloesemrijke wereld van het Spring Gala en laat je meevoeren op een pastel golf van lentegevoel en liefde! Op 22 maart opent De Hemel haar deuren voor dit betoverende evenement dat doordrenkt is met de liefde van het seizoen.

Voor slechts €25 voor leden en €35 voor niet-leden nodigen we je uit om deel te nemen aan een avond vol dans, lentegevoel en plezier! En raad eens? We hebben een open bar om het feest nog leuker te maken.

Laat jezelf onderdompelen in een zee van kersenbloesem en dans tot in de vroege uurtjes. Stem tijdens deze bloeiende avond ook op jouw favoriete Prom King en Queen.

Tickets zijn verkrijgbaar bij onze penningmeester, onze Pachira aquatica Danny (vote for prom queen), in de kantine van Laan van Scheut 2. Bekijk de tweede foto voor de exacte data en tijden. Bereid je voor op een avond vol lenteplezier en misschien ook wel lentekriebels.

‼️Voorafgaand aan het gala hebben we een verrassing in petto voor alle singles! Blijf op de hoogte via onze sociale media, want binnenkort maken we dit bekend!‼️

We zien jullie daar!

🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨️🌸✨️🌸✨️🌸✨️

Step into the blossom-filled world of the Spring Gala and let yourself be swept away on a pastel wave of springtime and love! On March 22nd, De Hemel opens its doors for this enchanting event, infused with the love of the season.

For just €25 for members and €35 for non-members, we invite you to join us for an evening of dancing, springtime vibes, and fun! And guess what? We have an open bar to make the party even better.

Immerse yourself in a sea of cherry blossoms and dance until the early hours. Also, don’t forget to vote for your favorite Prom King and Queen during this blooming evening.

Tickets are available from our treasurer, our Pachira aquatica Danny (vote for prom queen), in the canteen at Laan van Scheut 2. Check out the second photo for the exact dates and times. Get ready for an evening full of springtime fun and maybe even some spring flings.

‼️Before the gala we have a surprise in store for all singles! Stay informed via our social media, because we will announce this soon!‼️

See you there!

You may also like...